måndag 14 november 2016

Ny idrottslärare på plats

Efter lite svårigheter att hitta ersättare till mig på min tidigare skola (Hammarbyskolan Norra) så är jag nu äntligen på plats för att lära känna Johannes skola. Ska bli otroligt spännande att vara "ny i klassen" efter 16 år på Hammarbyskolan. Ser fram mot att lära känna personalen men framförallt eleverna på Johannes, särskilt årskurs 1, 3 och 6 där jag kommer undervisa (kommer fuska lite hos femmorna).


Jag heter Magnus Wallner och har hunnit skaffa mig en hel del erfarenhet efter 20 år i yrket och 44 år i livet. Har varit mångsysslare inom idrottens värld även om innebandyn tagit (och tar fortfarande) störst plats.


Grymt taggad att tillsammans med Emma utveckla och driva idrottsundervisningen till något riktigt bra.


/Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar